Izobraževanja

Ena izmed ključnih vrednot NC3 je vedoželjnost. Verjamemo, da je prav radovednost temelj za nenehno učenje in izobraževanje, ki sta ključna dejavnika za dolgoročen uspeh. Prav zato smo med naše storitve dodali nabor izobraževalnih programov, ki organizacijam in posameznikom pomagajo na njihovi poti do uspeha.


Večkrat letno organiziramo izobraževanja, namenjena komunikatorjem iz različnih organizacij in panog – tako iz javne kot zasebne sfere. Izobraževanja so zasnovana kot priložnost za pridobivanje novih znanj, izmenjavo izkušenj in mreženje s strokovnjaki s področja strateškega komuniciranja.

Nudimo pa tudi personalizirane treninge in izobraževanja, ki so popolnoma prilagojeni vašim potrebam in željam. Namenjeni so zaposlenim v podjetjih in institucijah, pri čemer vsebine zasnujemo tako, da odgovarjajo specifičnim izzivom in ciljem vaše organizacije. Skupaj gradimo znanje, ki bo vaš kolektiv popeljalo korak naprej.

Pridružite se nam na naših izobraževanjih. Za več informacij nam lahko pišete na info@nc3.si ali pa se prijavite na eno izmed razpisanih izobraževanj.

Aktualni dogodki

Izobraževanje Krizno komuniciranje 2024Izobraževanje Krizno komuniciranje 2024

IZJAVE UDELEŽENCEV
PRETEKLIH IZOBRAŽEVANJ

O delavnici kriznega komuniciranja

Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.

Urška Plavčak

direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider

O delavnici kriznega komuniciranja

Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.

Urška Plavčak

direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider

O delavnici kriznega komuniciranja

Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanja naprej, ko je bilo v nevarnoti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.

Andrej Vuga

odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje