Komunikacijska strategija je ključen komunikacijski strateški dokument, ki določa, kako organizacija komunicira s svojimi deležniki, vključno z zaposlenimi, strankami, partnerji, vlagatelji, mediji in drugimi. Opredeljuje komunikacijske cilje, ključna sporočila, ciljne skupine, kanale, principe in načela, ton komuniciranja in druge elemente, ki zagotavljajo, da so vsi komunikacijski napori proaktivni, usklajeni, dosledni in učinkoviti pri podpiranju ciljev organizacije.
Komunikacijska strategija je ključno orodje za zagotavljanje jasnosti, doslednosti in učinkovitosti komunikacijskih aktivnosti organizacije. Posledično pomaga graditi zaupanje, krepiti odnose z deležniki in dosegati zastavljene strateške poslovne in komunikacijske cilje. Brez strateškega pristopa lahko komunikacijske aktivnosti postanejo neskladne, neučinkovite in nenazadnje ne nudijo podpore viziji in ciljem organizacije.
Na izobraževanju bomo govorili o vseh ključnih elementih komunikacijske strategije in kako jo pripraviti.
Izobraževanje je namenjeno vsem komunikatorjem v organizacijah, ki še nimate izdelane komunikacijske strategije ali pa ocenjujete, da je potrebno obstoječo revidirati in posodobiti. Aktualno za sodelavce, ki so vlogo komunikatorja v organizaciji prevzeli pred kratkim, so menjali poklic ali delodajalca. Posebej aktualno pa je tudi za komunikatorje v javnem sektorju, ki jim pogosto zmanjka časa za strateško zasnovo in pripravo komunikacijskih aktivnosti.
Izobraževanje bo vodila Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka z več kot desetletjem izkušenj na področju strateškega komuniciranja, ki je svetovala mnogim globalnim in domačim naročnikom. Praktične izkušnje pa bo delil tudi dr. Denis Mancevič, eden najizkušenejših komunikacijskih svetovalcev pri nas.
- Poglobljen vpogled v pripravo komunikacijske strategije.
- Praktične nasvete, kateri elementi so ključni za komunikacijsko strategijo in katere lahko izpustite.
- Praktična orodja (t. i. toolbox), ki ga uporabite kot predlogo za pripravo komunikacijske strategije za svojo organizacijo.
- NC3 smo skupina izkušenih komunikatorjev in svetovalcev z več desetletnimi praktičnimi izkušnjami iz vodenja najbolj kompleksnih komunikacijskih projektov v Sloveniji in širši regiji.
- Imamo operativne izkušnje z načrtovanjem in izvajanjem komunikacijskih aktivnosti v podjetjih in javni upravi ter hkrati tudi obilo izkušenj s svetovanjem našim naročnikov.
- Prejeli boste predlogo ključnih orodij (toolbox) za pripravo komunikacijske strategije, ki vam bo služila kot osnova za pripravo lastne.
Enodnevno izobraževanje bo potekalo v petek, 16. maja, v Ljubljani (Slovenska cesta 55) s pričetkom ob 9. uri in zaključkom ob 15. uri.
Redna cena: 430 EUR + DDV
V primeru več kot dveh udeležencev iz iste organizacije pripada drugemu (in vsakemu naslednjemu) udeležencu popust v višini 30 %.
Prijavite se preko spodnjega obrazca. Prijava bo veljavna ob plačilu kotizacije – polovica cene (215 EUR + DDV). Navodila za plačilo boste prejeli v potrditvenem e-mailu ob prijavi.