Praktična delavnica:

Krizno komuniciranje: kako učinkovito komunicirati, ko gre vse narobe

O delavnici

S komuniciranjem v kriznih situacijah se redno srečujejo komunikatorji in vodstva tako javnih kot tudi zasebnih organizacij (podjetja). Krizne razmere, ki zahtevajo tovrstno komunikacijo, ne nastajajo zgolj kot rezultat lastnega delovanja (npr. nesreče pri delu, napake v proizvodih itd.), ampak tudi zunanjih okoliščin (naravne nesreče, spremembe regulatornega okolja, itd.), na katere nimamo prav veliko vpliva. V obeh primerih pa si velja zapomniti dvoje: odličnost komuniciranja v takšnih razmerah lahko odločilno vpliva tako na potek in razplet krizne situacije, kot tudi izgube ali pridobitve ugleda, ki ga organizacija in vodstvo imata. Tako v očeh notranjih (zaposleni, sindikati itd.), kot tudi zunanjih (mediji, lokalne sredine itd.) javnosti. In drugič, na takšne situacije se je dobro vnaprej pripraviti, preigrati scenarije in predvideti odziv, kar nam bo v času krize prišlo zelo prav. Kajti takrat časa za pripravo in veliko premišljenega razmisleka običajno ni.

Komu je namenjena?

Delavnica je namenjena predvsem komunikatorjem v javnih (javna uprava in ministrstva, politični akterji) in zasebnih (gospodarstvo) organizacijah, ki vodijo, načrtujejo ali izvajajo komunikacijske aktivnosti. Predhodne praktične in delovne izkušnje so dobrodošle, ne pa nujne.

Kako bo potekala?

Delavnica bo potekala v živo v manjših skupinah do 12 udeležencev. Obsegala bo štiri module, pri čemer bosta v enem terminu dva modula. Vsak modul bo trajal 3 ure.

Kdo?

Delavnico bo vodil dr. Denis Mancevič, eden najizkušenejših komunikacijskih svetovalcev pri nas z več kot 10-letnimi izkušnjami iz kriznega komuniciranja, bogate praktične izkušnje iz političnega kriznega komuniciranja in posameznih gospodarskih panog bosta delili tudi Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič.

Kaj pridobim?

  • Praktična znanja in orodja tako za pripravo na komuniciranje v času kriznih situacij, kot tudi priporočila za prve korake v času kriznega komuniciranja in ključna sporočila.
  • Uvod v najboljše (in najslabše) prakse kriznega komuniciranja, kaj se priporoča in kaj (močno) odsvetuje v času tovrstnega komuniciranja.
  • Usmeritve, kako organizacije, v prvi vrsti vodje, pripraviti na krizno komuniciranje.
  • Katere javnosti (prvenstveno) naslavljati in kako se izogniti pastem neustrezne dinamike in frekvence komuniciranja ali tona in sporočilnosti.
  • Preko dveh obsežnejših študij primerov (case study) in praktične izkušnje (simulacija) iz komuniciranja v kriznih situacijah, boste bolje opremljeni in bolj samozavestni pri upravljanju s kriznimi komunikacijskimi primeri v vaših organizacijah in okolju.
  • Osnutek (template) kriznega komunikacijskega priročnika, ki je eno ključnih komunikacijskih orodij za pripravo na potencialno krizno komuniciranje.

Zakaj prav ta delavnica?

  • Ker smo skupina izkušenih komunikatorjev in svetovalcev z več desetletnimi praktičnimi izkušnjami iz vodenja najbolj kompleksnih komunikacijskih projektov v Sloveniji in širši regiji, med njimi tudi več deset primerov kriznega komuniciranja.
  • Ker imamo operativne izkušnje iz kriznega komuniciranja tako na strani organizacineposredno vključenih v krizne situacije (v gospodarstvu in javnem sektorju), kot tudi svetovalnih vlog večjim in manjšim organizacijam.
  • Ker znamo na praktičen način predajati znanje in preko metodologije študij primerov (case study) učinkovito izvajati praktične delavnice, ki prinašajo realno vrednost in znanje.
  • Poleg pridobljenega znanja bodo udeleženci pridobili praktična komunikacijska orodja in gradiva ter osnutek (template) kriznega komunikacijskega priročnika, ki ga bodo lahko nato prilagodili potrebam lastne organizacije.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Izjave udeležencev

Nina Narat Meden

predstojnica organizacijske enote za komuniciranje, Univerza v Ljubljani

Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.

Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.

Nina Narat Meden

predstojnica organizacijske enote za komuniciranje, Univerza v Ljubljani

Na delavnici o kriznem komuniciranju sem pridobila izjemno koristne napotke o tem, kako komunicirati z različnimi javnostmi in deležniki v kriznih situacijah, na kaj je treba biti pozoren, kaj je treba poudariti in kako se izogniti morebitnim napakam, ki bi povzročile še večjo škodo. Še posebej dobrodošli so bili konkretni primeri in izkušnje govorcev, pa tudi obe simulaciji kriznega komuniciranja, v katerih smo z drugimi udeleženci skušali v prakso prenesti osvojeno teoretično znanje.

Jasmina Štorman

Podsekretarka, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Odlična delavnica z odlično ekipo mladih strokovnjakov! Na primerih različnih načinov kriznega komuniciranja (dobrega in slabega) smo dobili vpogled v pasti, v katere se lahko v situacijah, ki zahtevajo veliko mero preudarnosti, hitro ulovimo. Na zanimivih konkretnih primerih smo se preko praktičnih vaj soočili z obvladovanjem kriznih komunikacijskih situacij in razumevanja pomembnosti kriznega komuniciranja z različnimi javnostmi.

Vida Lukač

Vodja kabineta župana, Mestna občina Murska Sobota

Izobraževanje o kriznem komuniciranju mi je ponudilo izjemen vpogled v resnične primere iz politike in gospodarstva, hkrati pa smo skozi praktične vaje preizkušali lastne odzive v zahtevnih situacijah. Zelo uporabna in dragocena izkušnja!

Pia Porenta

Kabinet ministrice, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Delavnica o kriznem komuniciranju je pustila izjemno pozitiven vtis, saj se je izvajalec poglobil v delovanje naše organizacije in pripravil odlično prilagojeno študijo primera. Proces kriznega komuniciranja je bil predstavljen na zrel in strukturiran način, kar nam je omogočilo jasen vpogled v naše dosedanje pristope. Še posebej dragocene so bile predlagane izboljšave na področju proaktivnega komuniciranja z javnostjo, kjer smo prepoznali priložnost za napredek. Poglobljena in dinamična debata je omogočila izmenjavo različnih pogledov, kar bo nedvomno pripomoglo k našemu bolj učinkovitemu komuniciranju z javnostjo v prihodnosti.

M. T.

Uprava za jedrsko varnost

Delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 te prestavi iz "cone udobja" vsakodnevnih komunikacijskih aktivnosti v resnične krizne dogodke, ki se zgodijo redko, a če se, lahko prav komunikacija odigra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Domov oziroma v pisarno pa se ne vrneš zgolj z novim znanjem, pridobljenim tudi s preigravanjem primerov. Po dveh dneh prijetnega izobraževalnega druženja te na mailu že čaka praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga le še konkretiziraš na svojo organizacijo. Delavnico zelo priporočam tako komunikatorjem z izkušnjami kot tistim, ki ste se pred kratkim podali na zanimivo pot grajenja in ohranjanja ugleda vaše organizacije.

Nina Gabrijelčič

svetovalka za strateško komuniciranje, Borzen

Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.

Urška Plavčak

direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider

Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanje naprej, ko je bilo v nevarnosti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.

Andrej Vuga

odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje